KORXONA RAQOBATBARDOSHLIGINI BAHOLASH USULLARINING TAVSIFI
##semicolon##
Korxona, bozor, konragent, raqobat, dastur, invetitsiya, metodologiya.Abstrak
Mazkur makolada o‘rganilayotgan bozorda korxonaning mavqeini aniqlash, raqobatbardoshlikni oshirish bo‘yicha chora-tadbirlarni ishlab chiqish, birgalikdagi faoliyat uchun kontragentlarni tanlash, yangi sotish bozorlariga chiqish dasturini tuzish, investitsiya faoliyatini amalga oshirish, iqtisodiyotni davlat tomonidan tartibga solishni amalga oshirish ko‘rib chiqilgan.
##submission.citations##
Фатхутдинов, Р.А. Конкурентоспособность: экономика,стратегия, управление / Р.А. Фатхутдинов. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 312 с.
Gary Armstrong. Philip Kotler. Michael Marker. Marketing in introduction. England, 2016, paperback: 720 pages, Pearson.
Philip Kotler. Kavin Lane Ketler. Marketing Management. Pearson education, Inc. publishing as Prestige Hall, USA,2012y.
Kotler F., Armstrong G., Vong V., Sonders Dj. Osnovы marketinga, 5-e evropeyskoe izd. Uchebnik. – M.: OOO “I.D.Vilyams, 2013. – 752 s.
Soliev A., Vuzrukxonov S., Marketing, bozorshunoslik. Darslik. – T.: Iqtisod-Moliya, 2010. – 424 b.
Ergashxodjaeva SH.J., Qosimova M.S., YUsupov M.A. Marketing. Darslik. – T.: TDIU, 2011. – 202 b.
Musaeva SH.A. Marketing tadqiqotlari. Darslik “STAR-SEL” MCHJ nashriyot va ijodiy bo‘limi. Samarqand-2023
Musaeva SH.A. Integrallashtirilgan marketing kommunikatsiyasiO‘quv qo‘llanma “Mahorat” nashriyoti, Samarqand – 2022
Musaeva SH.A., Usmonova D.I. Innovatsion marketing “TURON eDITION” 2021 yil uchun o‘quv qo‘llanma.
##submission.downloads##
Nashr qilingan
Nashr
Bo'lim
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##