TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI
##semicolon##
onlayn marketing, veb-sayt, blogger, marketolig, onlayn- do’kon, onlayn-tijorat, YouTube, Facebook, olx, Twitter, Global, demografik, potensial, kontent.Abstrak
Maqolada tayyor kiyimlarni raqobatbardoshlik sharoitida, onlayn marketingning ahamiyati va ularning milliy bozorlar kesimida tavar va xizmatlarning rolini ochib berish va amaliyotga tadbiq etishga qaratilgan.
##submission.citations##
Кензина Ц.З., Манджиев Б.А. Интернет-маркетинг как инструмент развития пред-приятия// Молодой ученый, 2016. – №27- c.131.
Кетова Н.П., Натхина М.В. Обоснование коммуникативных стратегий современных интернет-компании, ориентированные на целевые ресурсы. – Ростов-на-Дону: Медиа-Полис, 2018.
Кетова Н.П., Семенова Н.А.Возможности развития маркетинговой компетенциисти в компаниях, действующих на рынке B2B (по типу ОАО «ТМЗ им. В.В.Воровского»)// Экономика и предпринимательство, 2016. – №3- c.68.
##submission.downloads##
Nashr qilingan
2024-05-27
Nashr
Bo'lim
Articles
##submission.license##
##submission.license.cc.by-nc4.footer####submission.howToCite##
TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI. (2024). Scientific Journal of Actuarial Finance and Accounting, 4(04), 319-322. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss04/235