TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI

TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI

Mualliflar

  • Urazov Mansur Musurmanovich Toshkent Davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil izlanuvchi

##semicolon##

onlayn marketing, veb-sayt, blogger, marketolig, onlayn- do’kon, onlayn-tijorat, YouTube, Facebook, olx, Twitter, Global, demografik, potensial, kontent.

Abstrak

Maqolada tayyor kiyimlarni raqobatbardoshlik sharoitida, onlayn marketingning ahamiyati va ularning milliy bozorlar kesimida tavar va xizmatlarning rolini ochib berish va amaliyotga tadbiq etishga qaratilgan.

##submission.citations##

Кензина Ц.З., Манджиев Б.А. Интернет-маркетинг как инструмент развития пред-приятия// Молодой ученый, 2016. – №27- c.131.

Кетова Н.П., Натхина М.В. Обоснование коммуникативных стратегий современных интернет-компании, ориентированные на целевые ресурсы. – Ростов-на-Дону: Медиа-Полис, 2018.

Кетова Н.П., Семенова Н.А.Возможности развития маркетинговой компетенциисти в компаниях, действующих на рынке B2B (по типу ОАО «ТМЗ им. В.В.Воровского»)// Экономика и предпринимательство, 2016. – №3- c.68.

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-05-27