TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI

TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI

Authors

  • Urazov Mansur Musurmanovich Toshkent Davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil izlanuvchi

Keywords:

onlayn marketing, veb-sayt, blogger, marketolig, onlayn- do’kon, onlayn-tijorat, YouTube, Facebook, olx, Twitter, Global, demografik, potensial, kontent.

Abstract

Maqolada tayyor kiyimlarni raqobatbardoshlik sharoitida, onlayn marketingning ahamiyati va ularning milliy bozorlar kesimida tavar va xizmatlarning rolini ochib berish va amaliyotga tadbiq etishga qaratilgan.

References

Кензина Ц.З., Манджиев Б.А. Интернет-маркетинг как инструмент развития пред-приятия// Молодой ученый, 2016. – №27- c.131.

Кетова Н.П., Натхина М.В. Обоснование коммуникативных стратегий современных интернет-компании, ориентированные на целевые ресурсы. – Ростов-на-Дону: Медиа-Полис, 2018.

Кетова Н.П., Семенова Н.А.Возможности развития маркетинговой компетенциисти в компаниях, действующих на рынке B2B (по типу ОАО «ТМЗ им. В.В.Воровского»)// Экономика и предпринимательство, 2016. – №3- c.68.

Downloads

Published

2024-05-27

How to Cite

TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI. (2024). Scientific Journal of Actuarial Finance and Accounting, 4(04), 319-322. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss04/235