TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI
Ключевые слова:
onlayn marketing, veb-sayt, blogger, marketolig, onlayn- do’kon, onlayn-tijorat, YouTube, Facebook, olx, Twitter, Global, demografik, potensial, kontent.Аннотация
Maqolada tayyor kiyimlarni raqobatbardoshlik sharoitida, onlayn marketingning ahamiyati va ularning milliy bozorlar kesimida tavar va xizmatlarning rolini ochib berish va amaliyotga tadbiq etishga qaratilgan.
Библиографические ссылки
Кензина Ц.З., Манджиев Б.А. Интернет-маркетинг как инструмент развития пред-приятия// Молодой ученый, 2016. – №27- c.131.
Кетова Н.П., Натхина М.В. Обоснование коммуникативных стратегий современных интернет-компании, ориентированные на целевые ресурсы. – Ростов-на-Дону: Медиа-Полис, 2018.
Кетова Н.П., Семенова Н.А.Возможности развития маркетинговой компетенциисти в компаниях, действующих на рынке B2B (по типу ОАО «ТМЗ им. В.В.Воровского»)// Экономика и предпринимательство, 2016. – №3- c.68.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.