TAYYOR KIYIMLAR BOZORI RAQOBATBARDOSHLIK JARAYONIDA ONLAYN MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL QILISHNING SAMARALI USULLARI
Keywords:
onlayn marketing, veb-sayt, blogger, marketolig, onlayn- do’kon, onlayn-tijorat, YouTube, Facebook, olx, Twitter, Global, demografik, potensial, kontent.Abstract
Maqolada tayyor kiyimlarni raqobatbardoshlik sharoitida, onlayn marketingning ahamiyati va ularning milliy bozorlar kesimida tavar va xizmatlarning rolini ochib berish va amaliyotga tadbiq etishga qaratilgan.
References
Кензина Ц.З., Манджиев Б.А. Интернет-маркетинг как инструмент развития пред-приятия// Молодой ученый, 2016. – №27- c.131.
Кетова Н.П., Натхина М.В. Обоснование коммуникативных стратегий современных интернет-компании, ориентированные на целевые ресурсы. – Ростов-на-Дону: Медиа-Полис, 2018.
Кетова Н.П., Семенова Н.А.Возможности развития маркетинговой компетенциисти в компаниях, действующих на рынке B2B (по типу ОАО «ТМЗ им. В.В.Воровского»)// Экономика и предпринимательство, 2016. – №3- c.68.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.