ХУСУСИЙ МАКТАБЛАР “ИЖОБИЙ ИМИЖИНИ”ГА ЬАХЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР ТАҲЛИЛИ
##semicolon##
омил, имиж, мактаб, хусусий мактаб, таълим, хизмат, сифати, респондент.Abstrak
Ушбу мақолада хусусий мактаблар “ижобий имижини”га таъсир этувчи омиллар таҳлили амалга оширилиб, тасодифий танланган жами респондентлар асосида бир қатор гипотезалар шакллантирилган ва текширилган.
##submission.citations##
Fahimeh Cheginia, Saeed Baghayi Molanb, Somaye Sanei Kashanifar. An Examination of the Impact of Cultural Values on Brand Preferences in Tehran’s Fashion Market / Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 189 – 200
Russell Belk, Mariam Humayun, Myriam Brouard. Money, possessions, and ownership in the Metaverse: NFTs, cryptocurrencies, Web3 and Wild Markets // Journal of Business Research. Volume 153, December 2022, Pages 198-205.
Kevin Giang Barrera, Denish Shah. Marketing in the Metaverse: Conceptual understanding, framework, and research agenda // Journal of Business Research Volume 155, Part A, January 2023, 113420.
Никоненко Е.П. Формирование и оценка эффективности регионального управления имиджем муниципальных образовательных учреждений: автореферат дис. на соискание ученой степени кандидата экономических наук. Казань. Специальность 08.00.05 - Экономика и управление народным хозяйством (региональная экономика). 2010. – 26 с.
Duarte, P.O. Understanding university image: A structural equation model approach / P.O. Duarte, H.B. Alves, M.B. Raposo // International Review on Public and Nonprofit Marketing. – 2010. – 7. – P. 21-36.