ХУСУСИЙ МАКТАБЛАР “ИЖОБИЙ ИМИЖИНИ”ГА ЬАХЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР ТАҲЛИЛИ

ХУСУСИЙ МАКТАБЛАР “ИЖОБИЙ ИМИЖИНИ”ГА ЬАХЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР ТАҲЛИЛИ

Mualliflar

  • Одилова Ситора Сайфитдин қизи Тошкент давлат иқтисодиёт университети “Маркетинг” кафедраси доценти, и.ф.ф.д.(PhD)

##semicolon##

омил, имиж, мактаб, хусусий мактаб, таълим, хизмат, сифати, респондент.

Abstrak

Ушбу мақолада хусусий мактаблар “ижобий имижини”га таъсир этувчи омиллар таҳлили амалга оширилиб, тасодифий танланган жами респондентлар асосида бир қатор гипотезалар шакллантирилган ва текширилган.

##submission.citations##

Fahimeh Cheginia, Saeed Baghayi Molanb, Somaye Sanei Kashanifar. An Examination of the Impact of Cultural Values on Brand Preferences in Tehran’s Fashion Market / Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 189 – 200

Russell Belk, Mariam Humayun, Myriam Brouard. Money, possessions, and ownership in the Metaverse: NFTs, cryptocurrencies, Web3 and Wild Markets // Journal of Business Research. Volume 153, December 2022, Pages 198-205.

Kevin Giang Barrera, Denish Shah. Marketing in the Metaverse: Conceptual understanding, framework, and research agenda // Journal of Business Research Volume 155, Part A, January 2023, 113420.

Никоненко Е.П. Формирование и оценка эффективности регионального управления имиджем муниципальных образовательных учреждений: автореферат дис. на соискание ученой степени кандидата экономических наук. Казань. Специальность 08.00.05 - Экономика и управление народным хозяйством (региональная экономика). 2010. – 26 с.

Duarte, P.O. Understanding university image: A structural equation model approach / P.O. Duarte, H.B. Alves, M.B. Raposo // International Review on Public and Nonprofit Marketing. – 2010. – 7. – P. 21-36.

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-10-28