ХУСУСИЙ МАКТАБЛАР “ИЖОБИЙ ИМИЖИНИ”ГА ЬАХЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР ТАҲЛИЛИ
Ключевые слова:
омил, имиж, мактаб, хусусий мактаб, таълим, хизмат, сифати, респондент.Аннотация
Ушбу мақолада хусусий мактаблар “ижобий имижини”га таъсир этувчи омиллар таҳлили амалга оширилиб, тасодифий танланган жами респондентлар асосида бир қатор гипотезалар шакллантирилган ва текширилган.
Библиографические ссылки
Fahimeh Cheginia, Saeed Baghayi Molanb, Somaye Sanei Kashanifar. An Examination of the Impact of Cultural Values on Brand Preferences in Tehran’s Fashion Market / Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 189 – 200
Russell Belk, Mariam Humayun, Myriam Brouard. Money, possessions, and ownership in the Metaverse: NFTs, cryptocurrencies, Web3 and Wild Markets // Journal of Business Research. Volume 153, December 2022, Pages 198-205.
Kevin Giang Barrera, Denish Shah. Marketing in the Metaverse: Conceptual understanding, framework, and research agenda // Journal of Business Research Volume 155, Part A, January 2023, 113420.
Никоненко Е.П. Формирование и оценка эффективности регионального управления имиджем муниципальных образовательных учреждений: автореферат дис. на соискание ученой степени кандидата экономических наук. Казань. Специальность 08.00.05 - Экономика и управление народным хозяйством (региональная экономика). 2010. – 26 с.
Duarte, P.O. Understanding university image: A structural equation model approach / P.O. Duarte, H.B. Alves, M.B. Raposo // International Review on Public and Nonprofit Marketing. – 2010. – 7. – P. 21-36.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.