МИНТАҚА ТУРИЗМИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ НАЗАРИЙ ЖИҲАТЛАРИ
Ключевые слова:
Минтақа, туризм, инфратузилма, туризм иқтисодиёти, ёндашув, механизм, маҳсулот.Аннотация
Ушбу мақолада минтақа туризмини ривожлантиришда туристик йўналишларга ижобий ва салбий таъсир кўрсатадиган омиллар чуқур таҳлил қилиниб, минтақавий хос хусусиятлари бўйича таклифлар берилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022-2026 йилларга мўлжалланган “Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси” тўғрисидаги ПФ-60 сонли фармони
Y. Pekershen, M. Kaplan. Local Community Perceptions of Tourism Development: The Case of Akyaka as Cittaslow. Giant of society. (2022), 10.1080/15575330.2022.2071956
H. Ramkissoon. Social impact of tourism and quality of life: A new conceptual model. J. Sustain. Tourism (2023), 10.1080/09669582.2020.1858091
Weng Hang Kong Hilary du Cros Chin-Ee Ong(2015),"Tourism destination image development: a lesson from Macau", International Journal of Tourism Cities, Vol. 1 Iss 4 pp. 299 - 316 Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/IJTC-08-2014-0016
U. Bob. Assessing responsible tourism behaviors among beach tourists in Durban, South Africa
D. Gursoy, M. Yolal, MA. Ribeiro, A. Panosso Netto. The influence of trust on local residents' mega-event perception and support. J. Trav. Res. (2017), 10.1177/0047287516643415
UNWTO (Tourism research Assessment report) Region of Khorezm//https://mfa.uz/en/consular/visa/
Сачук Т.В. Поведение потребителей в территориалном маркетинге / Карел. науч. центр РАН, Ин-т экономики. — Петрозаводск: Карелский научный центр РАН, 2005 - 157 с
Beknazarova, S., Joldasov, S., Abdullayeva, O., & Mamasoatov, D. (2023, June). Control mechanism of eliminate noise and improve visual perception of the image. In AIP Conference Proceedings (Vol. 2789, No. 1). AIP Publishing.
Mamasoatov, D. R. (2019). IMPORTANT FEATURES OF FRUIT AND VEGETABLE FOR EXPORT POTENTIAL IN UZBEKISTAN. Theoretical & Applied Science, (7), 348-353.
Mamasoatov, D. (2024). Tadbirkorlik subyektlari eksportini rivojlantirishda raqamli platformalardan foydalanishning xorijiy tajribalari va ulardan foydalanish yo ‘llari.
Ravshanovich, M. D., & Tadjibayevich, M. I. (2024). PEDAGOGIK TEXNALOGIYALAR. Ustozlar uchun, 53(2), 222-229.
Mamasoatov, D. R. (2024). TADBIRKORLIK SUBYEKTLARI EKSPORTIDAGI MASOFAVIY INTERAKTIV XIZMATLARNI QO ‘LLASHNING AMALIY JIHATLARI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 4(21), 269-276.
Mirzoabdullayev, Z., & Mamasoatov, D. (2023). WAYS TO DEVELOP AND IMPROVE INTERACTIVE MARKETING AND E-COMMERCE IN ENTERPRISES. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(12 Part 2), 112-116.
Mamasoatov, D. (2023). Tadbirkorlik subyektlari eksportida raqamli platformalardan foydalanish strategiyalari.
Mamasoatov, D. R. (2023). TYPES OF PEDAGOGICAL TECHNOLOGY AND LESSON MODULES. Educational Research in Universal Sciences, 2(15 SPECIAL), 106-113.
Ravshanovich, M. D. (2023, November). RAQAMLI IQTISODIYOT TUSHUNCHASI, AFZALLIKLARI VA AMALIY AHAMIYATI. In Konferensiyalar| Conferences (Vol. 1, No. 1, pp. 731-734).
Мамасоатов, Д. (2023). ТАДБИРКОРЛИК СУБЪЕКТЛАРИ ТОМОНИДАН ҚИШЛОҚ ХЎЖАЛИГИ МАҲСУЛОТЛАРИНИ СОТИШ БЎЙИЧА ЭЛЕКТРОН САВДО МАЙДОНЧАСИДАН ФОЙДАЛАНИШНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ. Iqtisodiyot va taʼlim, 24(5), 394-399.
Mamasoatov, D. R. (2023). The Digital Business on Campus as an Initial Model for Students. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding, 10(6), 354-358.
Mamasoatov, D. R., & Zakirova, S. B. (2023). MAMLAKATIMIZDA MEDIA BOSHQARUV TIZIMINI TADQIQ ETISH TAHLILI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4), 429-436.
Mamasoatov, D. R. (2023). PROSPECTS FOR IDENTIFYING FACTORS AFFECTING THE EFFICIENCY OF EXPORT DEVELOPMENT OF BUSINESS SUBJECTS. In АКТУАЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ (pp. 58-61).
Mamasoatov, D. (2022). TADBIRKORLIK SUBЪEKTLARI EKSPORTINI RIVOJLANTIRISH SAMARADORLIGIGA TASIR ETUVCHI OMILLARNI ANIQLASH ISTIQBOLLARI. SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT, 5(3), 122-133.
Tursunpulatovich, B. K., Norbekovna, T. S., Ravshanovich, M. D., Araboyevich, M. B., Ato, H., & Safibullayevna, B. S. (2021). Internet Media and Commercialization Mechanism of Media Product of Information Models. Annals of the Romanian Society for Cell Biology, 9015-9031.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.