MOYLI EKINLAR ETISHTIRUVCHI KORXONALARDA MARKETING MUAMMOLARI VA ULARNI BARTARAF ETISH YO‘LLARI

MOYLI EKINLAR ETISHTIRUVCHI KORXONALARDA MARKETING MUAMMOLARI VA ULARNI BARTARAF ETISH YO‘LLARI

Авторы

  • Valieva Aziza Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil izlanuvchisi

Ключевые слова:

moyli ekinlar, moyli ekinlar etishtiruvchi korxonalar, marketing, marketing muammolari.

Аннотация

Ushbu maqolada moyli ekinlar etishtiruvchi korxonalarda marketing muammolari o‘rganilgan. Moyli ekinlar etishtiruvchi korxonalarda marketing muammolarini bartaraf etish yo‘llari ko‘rsatib berilgan.

Библиографические ссылки

Менеджмент в пищевой промышленности [Электронный ресурс] / Е.Б.Гаффорова [и др.] // Издательство «Академия естествознания». -2011. -Режим доступа: https://www.monographies.ru/ru/book/view?id=128. - Дата доступа: 10.12.2017.

Особенности формирования стратегий развития предприятий пищевой промышленности [Электронный ресурс] / Н.В.Покрашинская // Научный журнал. НИУ ИТМО. Сер. «Экономика и экологический менеджмент», 2014, № 2. – Режим доступа: http://economics.ihbt.ifmo.ru/file/article/11095.pdf. - Дата доступа: 10.12.2017.

Principles of marketing / F.Kotler [et al.] 4-th European ed. – Pearson Education Limited, 2005. – 954 p.

И.С.Минко. Маркетинг в пищевой промышленности: учеб. пособие / И.С.Минко. – СПб.: СПб ГУНиПТ, 2005. - 111 с.

Kerin, Hartley and Rudelius Marketing, The Core, Wayback Machine 4th Edition, McGraw Hill Publishing, - 2001.

Н.Н.Зюзина. сегментация потребителей / Н.Н.Зюзина // Экономика и социум. – 2016. – № 12 (31). – Ч. 1. – 1683 с.

PR Club Business Daily, Tенденции маркетинга предприятий пищевой промышленности в 2017 году / [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://prclub.spb.ru/2017/08/30/foodtrends/. – Дата доступа: 10.12.2017.

А.Г.Tуралина. Инновационный аутсорсинг как фактор повышения конкурентоспособности компании в условиях глобализации мировой экономики / А.Г.Туралина // Конкурентоспособность национальных экономик и регионов в контексте глобальных вызовов мировой экономики: монография / Южный федеральный университет; под ред. Т.В.Ворониной. - Ростов-на-Дону: изд-во Южного фед. ун-та, 2016. - 346 с.

Опубликован

2024-08-30

Как цитировать

MOYLI EKINLAR ETISHTIRUVCHI KORXONALARDA MARKETING MUAMMOLARI VA ULARNI BARTARAF ETISH YO‘LLARI. (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(07), 258-264. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss07/447