TURIZM VA MEHMONXONALARDA UMUMIY OVQATLANISH XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI
Ключевые слова:
Turistik firmаlаr, Chеt ellik turistlаrgа хizmаt qilish, Kаsbiy mаhоrаt, Mijozlar talablarining turli-tumanligini o’rganish, Iste’molchilar qoniqish darajasi, Хizmаt qilish tеzligi.Аннотация
Mazkur maqolada turizm va mehmonxonalarda umumiy ovqatlanish xizmatlarini rivojlantirishning nazariy asoslari va uning iste’molchilarga bo’lgan munosabatning nazariyalari hamda omillari shaklantirilgan.
Библиографические ссылки
Абдукаримов Б.А ва бошқалар. Оммавий овқатланиш соҳаси иқтисодиёти фанидан масалалар тўплами ва услубий кўрсатмалар. Самарқанд. СамИСИ, 2012.
Абдукаримов Б.А., Шарипов Т.С. Умумий овқатланиш: ҳолати, муаммо ва ечимлар. Монография. -Т.: «Иқтисодиёт», 2011.
www.el.tfi.uz – TMI elektron kutubxonasi
www.mail.tdiu.uz – TDIU elektron kutubxonasi
Загрузки
Опубликован
2024-07-25
Выпуск
Раздел
Articles
Лицензия
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
TURIZM VA MEHMONXONALARDA UMUMIY OVQATLANISH XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(06), 166-170. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss06/399