TURIZM VA MEHMONXONALARDA UMUMIY OVQATLANISH XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

TURIZM VA MEHMONXONALARDA UMUMIY OVQATLANISH XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

Authors

  • Qurbonova Malika Axmad qizi Turizm va marketing kafedrasi doktoranti Qarshi davlat universiteti

Keywords:

Turistik firmаlаr, Chеt ellik turistlаrgа хizmаt qilish, Kаsbiy mаhоrаt, Mijozlar talablarining turli-tumanligini o’rganish, Iste’molchilar qoniqish darajasi, Хizmаt qilish tеzligi.

Abstract

Mazkur maqolada turizm va mehmonxonalarda  umumiy ovqatlanish xizmatlarini rivojlantirishning nazariy asoslari va uning iste’molchilarga bo’lgan munosabatning nazariyalari hamda omillari shaklantirilgan.

References

Абдукаримов Б.А ва бошқалар. Оммавий овқатланиш соҳаси иқтисодиёти фанидан масалалар тўплами ва услубий кўрсатмалар. Самарқанд. СамИСИ, 2012.

Абдукаримов Б.А., Шарипов Т.С. Умумий овқатланиш: ҳолати, муаммо ва ечимлар. Монография. -Т.: «Иқтисодиёт», 2011.

www.el.tfi.uz – TMI elektron kutubxonasi

www.mail.tdiu.uz – TDIU elektron kutubxonasi

Downloads

Published

2024-07-25

How to Cite

TURIZM VA MEHMONXONALARDA UMUMIY OVQATLANISH XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. (2024). Scientific Journal of Actuarial Finance and Accounting, 4(06), 166-170. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss06/399