O ‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI OLIY TA’LIM MUASSASALIRINI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISHDA MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISH
##semicolon##
marketing, oliy ta’lim muassasalari, marketing vositalari, samaradorlik, rivojlanish, ta’lim xizmatlari.Abstrak
O ‘zbekiston Respublikasida so’nggi yillarda oliy va o’ rta maxsus ta ‘lim tizimini modernizatsiya qilish, ilm-fanni rivojlantirish, o’ qitishning zamonaviy shakllari va texnologiyalarini joriy etish bo ‘ yicha keng ko’lamli ishlar amalga oshirilmoqda. Iqtisodiyotning real sektori va ijtimoiy soha ehtiyojlaridan kelib chiqib, o’tgan davrda mamlakatimiz hududlarida yangi oliy o’quv yurtlari, jumladan, yetakchi xorijiy oliy ta’lim muassasalarining filiallari tashkil etildi, ta’limning zamonaviy bosqichlari joriy etildi; va ta’limning mashhur yo’nalishlarida o’qitish yo’lga qo’yilgan. Maqolada respublika miqyosida oliy ta’lim muassasalarining holati va rivojlanish tendentsiyalarini aniqlash maqsadida oliy ta’lim bozoridagi o’zgarishlar tahlil qilingan va istiqbolli yo’nalishlar muhokama qilingan.
##submission.citations##
. Abimbola, T. (2010). Brand strategy as a paradigm for marketing competitiveness. Journal of Brand Management, 18(3), 177-179.
Grubor, A., Salai, S., & Lekovic, B. (2009). Service quality as a factor of marketing competitiveness. Romania: Association of Economic Universities, 273-281.
Kotler, P. (2017). Marketing for competitiveness. Bentang Pustaka.
Alonso‐Almeida, M. D. M., Rodríguez‐Antón, J. M., Bagur‐Femenías, L., & Perramon, J. (2020). Sustainable development and circular economy: The role of institutional promotion on circular consumption and market competitiveness from a multistakeholder engagement approach. Business Strategy and the Environment, 29(6), 2803-2814.
Шурчкова, Ю. В. (2015). Основные аспекты формирования стратегии маркетинговых коммуникаций в Интернет-среде. Вестник евразийской науки, 7(5 (30)), 110.
Вандрикова, О. В. (2017). Маркетинг образовательных услуг в системе высшего образования. Вестник академии знаний, (4 (23)), 65-70.
Осовцев, В., & Сердюк, Р. (2014). Тенденции в системе высшего образования России и прогнозирование их последствий с позиций маркетинга. РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция, (1), 77-80.
Масюк, Н. Н., & Петрищев, П. В. (2012). Бенчмаркинг как инновационный способ повышения конкурентоспособности университета на международном рынке образовательных услуг. Современные проблемы науки и образования, (6), 447-447.
Малушко, Е. Ю., & Лизунков, В. Г. (2020). Система электронного образования как инструмент повышения конкурентоспособности специалиста в условиях цифровой экономики. Вестник Мининского университета, 8(2 (31)), 3.
Икрамов, М. А., Гулямов, С. С., & Шермухамедов, А. Т. (2011). Задачи высшей школы в формировании международных отношений в Узбекистане. Экономическое возрождение России, (1), 161-166.
Нуримбетов, Р. И. Особенности применения цифрового маркетинга в условиях бизнеса / Управление в XXI веке - проблемы и перспективы: Материалы Международной научно-практической конференции - 2021. – c. 440-444
Мирсодиков А., Черданцев В. П. Роль маркетинговой стратегии в повышении конкурентоспособности образовательных услуг // Информационные системы и коммуникативные технологии в современном образовательном процессе. – 2020. – с. 50-56..
Открытые данные Агентства статистики при Президенте Республики Узбекистан [Электронный ресурс] – URL: https://stat.uz/ru/
Шепели Ю.М., Маркетинговые технологии повышения конкурентоспособности образовательных учреждений. // Теория и практика сервиса: экономика, социальная сфера, технологии – 2012 – с. 54-60