ТИЖОРАТ БАНКЛАРИДА МИЖОЗЛАР БИЛАН ИШЛАШ БЎЛИМИНИНГ ФАОЛИЯТИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ

ТИЖОРАТ БАНКЛАРИДА МИЖОЗЛАР БИЛАН ИШЛАШ БЎЛИМИНИНГ ФАОЛИЯТИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ

Mualliflar

  • Махамаджанов Акбар Махамадалиевич Тошкент давлат иқтисодиёт университети Маркетинг кафедраси в.в.б. доценти

##semicolon##

тижорат банклари, маркетинг стратегияси, маркетинг коммуникацияси, мижозлар билан ишлаш бўлими, маркетинг воситалари.

Abstrak

Ушбу мақолада тижорат банкларида мижозларга йўналтирилган маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш, банкларнинг иқтисодий барқарорлигини ошириш, банк тузилмалари рентабеллик даражасини ошириш ҳамда маркетинг коммуникацияси ва ўзаро муносабатлар омиллари таъсирини ҳисобга олган рақамли маркетинг технологиялари ва интернет банки тизимининг мижозлар билан коммуникация жараёнларини такомиллаштириш каби масалалар кўриб чиқилган. Шунингдек, “Ипотека-банк” АТИБнинг мижозлар билан ишлаш бўлими фаолиятини  мижозлар томонидан баҳолаш натижалари ва“Ипотека-банк” АТИБнинг ижобий имижини яратиш чора-тадбирлари таҳлил қилинган. Тижорат банкларида мижозлар билан ишлаш бўлимининг фаолиятини такомиллаштириш бўйича хулоса ва таклифлар ишлаб чиқилган.

##submission.citations##

Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. – СПб.: Наука, 2006 г.

Котлер Ф., Армстронг Ф., Сондерс Г., Вонг Д. Основы маркетинга. – СПб.: Вильямс, 2008 г.

Майкл Е. Портер. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов. Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс. 2005. – 454с.

Дихтель Е., Хершген X. Практический маркетинг. Учеб. Пособие. /Пер. с нем. Макарова А.М. /Под ред. Минко И.С. – М.: Высш. шк. 1995. –225с.

Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика – М.: Финпресс, 2008 г.

Mahmod, J.Al Samydai, Ibrahim, Alnawas A.M. and Rodina A. Yousif, 2010. The Impact of Marketing Innovation on Creating a Sustainable Competitive Advantage, The Case of Private Commercial Banks in Jordan. Asian Journal of Marketing, 4: 113-130.

Баркан Д.И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих. – J.L.: Редакционно-издательский центр «Культ-информ-пресс» совместно с социально-коммерческой фирмой «Человек», 1991. – 256с.

Буздалин А.В. Надежность банка: От формализации к оценке. 2012. – 192с.;

Амблер Т. Практический маркетинг. /Пер. с англ. /Под общей ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб: Издательство «Питер», 1999. – 400 с.

Вайвер Ю.М. Проблемы стратегического управления системой взаимодействия с корпоративными клиентами в коммерческом банке. //Вестник Академии. 2014. №3 (40). – С. 39-42.

Костерина Т.М. Кредитный менеджмент в банке: учебно-методический комплекс. – М.: Евразийский открытый ин-т, 2012. – 270 с.

Банковское дело. Коллектив авторов. /Под ред. О.И. Лаврушина, Н.И. Валенцевой. – М.: КНОРУС, 2016. – 800 с.

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-04-28