SAVDO KORXONALARDA REGRESSION TAHLIL USULLARI ORQALI SAMARADORLIKNI OSHIRISH IMKONIYATLARI.

SAVDO KORXONALARDA REGRESSION TAHLIL USULLARI ORQALI SAMARADORLIKNI OSHIRISH IMKONIYATLARI.

Авторы

  • Z.B.Usmanov Samarqand iqtisodiyot va servis instituti “Real” iqtisodiyot kafedrasi katta o’qituvchisi

Ключевые слова:

Korxona, faoliyat,omil, baholash, xizmat, korrelyatsiya, natija.

Аннотация

Mazkur maqolada joriy hamda otgan davr korsatkichlarini organish, ularni baholash hamda olingan natijalar boyicha tegishli xulosalar ishlab chiqish,savdo xizmatlari hajmi hamda savdo korxonalari faoliyat natijalariga bir vaqtni ozida funktsional bogliq bolgan omillar hamda korrelyatsion bogliqlikdagi omillar ko’rib chiqilgan.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. – T.: “O‘zbekiston”, 2023 yil. 30 aprel.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023 yil 4 apreldagi “Aholini sifatli iste’mol tovarlari bilan ta’minlashga qaratilgan qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida PQ-110-sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning “Iste’mol bozorlarida narxlar barqarorligini ta’minlashga va monopoliyaga qarshi choralarning ta’sirchanligini oshirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” gi 2022 yil 31 maydagi PF-145 sonli farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning “Aholini sifatli iste’mol tovarlari bilan ta’minlashga qaratilgan qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risidagi 2023 yil 4 apreldagi PQ-110 sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Oliy Majlisga murojaatnomasi Xalq so‘zi gazetasi. 2018 yil 28-dekabr.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi 29.12.2020 yil.

Abdukarimov B.A. Ichki savdo iqtisodiyoti. Darslik.-T.: “Iqtisodiyot va moliya”, 2010.

Abdukarimov B., Abdukarimov F.B. Savdo iqtisodiyoti. O‘quv qo‘llanma. –T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti. I-qism, 2013-250-255 betlar.

Soliev A., Vuzrukxonov S., Marketing, bozorshunoslik. Darslik. – T.: Iqtisod-Moliya, 2010. – 424 b.

Bekmurodov A.Sh., Qosimova M.S., Ergashxodjaeva Sh.J. Strategik marketing. O`quv qo`llanma. 2010.-161 b.

Bekmurodov A.Sh., Qosimova M.S. Safarov B.J., Musayeva Sh. Marketingni boshqarish. O`quv qo`llanma. – T.: TDIU, 2007, 160-b.

Musaeva Sh.A. Marketing tadqiqotlari. Darslik “STAR-SEL” MChJ nashriyot va ijodiy bo'limi. Samarqand-2023.

Internet ma’lumotlari

http://press-service.uz.

www.stat.uz

www.samarqand.uz.

www.lex.uz

Опубликован

2025-04-08

Как цитировать

SAVDO KORXONALARDA REGRESSION TAHLIL USULLARI ORQALI SAMARADORLIKNI OSHIRISH IMKONIYATLARI. (2025). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 5(04), 65-71. https://doi.org/10.55439/AFA/vol5_iss04/987