ТАДБИРКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГ - ЗАМОНАВИЙ БИЗНЕС АСОСИ

ТАДБИРКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГ - ЗАМОНАВИЙ БИЗНЕС АСОСИ

Авторы

  • Султанова Л.И Урганч давлат университети таянч докторанти

Ключевые слова:

Тадбиркорлик, маркетинг, рақамли маркетинг, компания, сўров, интернет, сунъий интеллект.

Аннотация

Ушбу маколада тадбиркорликни ривожлантиришда ракамли маркетингни афзалликлари ва рақамли ресурслардан фойдаланиш самарадорлигини ошириш бўйича таклиф ва тавсиялар ишлаб чиқилган.  

Библиографические ссылки

M. Fujita, p. Harrigan, G. Soutar. A netnography of a university social media brand community: Exploring collaborative co-creation tactics J. Globe. Scientists Mark. Sci., 27 (2) (2017), pp. 148-164

T. Gillpatrick. The Digital Transformation of Marketing: Impact on Marketing Practices and Markets

economy, 7 (2020), pp. 139-156

D. Chaffey, F. Chadwick. (6th ed.), Pearson, London, UK (2016)

TL. Tuten.Social media marketing Sage (2020)

Каткова Т. И., Княженко И. И., Шевченко В. Г. Цифровой маркетинг как инструмент сегментации целевых рынков коммуникаций. Вестник Бердянского университета менеджмента и бизнеса. 2018. № 3. С. 59-64.

Gnoevy V. G., Koren O. M. Modern trends of digital marketing and their influence on formation marketing strategy. Academic review. 2021. No. 1. P. 49–56.

Горященко Ю.Г., Ильченко В.М. Цифровой маркетинг как база современного бизнеса. Научный взор: экономика и управление. 2020. № 2. С. 115-120.

Рубан В. В. Цифровой маркетинг: роль и особенности использования. Экономический вестник Запорожской государственной инженерной академии. 2017. Вып. 2. С. 20-25.

Bozhok A. Digital marketing trends: consumer engagement tools. Problems and prospects of economics and management. 2021. No. 1. P. 27–32.

Опубликован

2024-09-30

Как цитировать

ТАДБИРКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГ - ЗАМОНАВИЙ БИЗНЕС АСОСИ. (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(08), 307-315. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss08/503