XIZMAT KO’RSATISH KORXONALARI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISH OMILLARI VA YO’NALISHLARI

XIZMAT KO’RSATISH KORXONALARI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISH OMILLARI VA YO’NALISHLARI

Авторы

  • Jurayeva Sayyora Shuxrat qizi Samarqand iqtisodiyot va servis instituti, O’zbekiston
  • Sh.A.Sultonov Samarqand iqtisodiyot va servis instituti, O’zbekiston

Ключевые слова:

servis iqtisodiyoti, xizmat ko‘rsatish sohasi, omillar, korxona, xizmatlar tasnifi, xizmat ko‘rsatish jarayoni, iste’molchilar, korxona, raqobat, investitsiya, bozor, talab, narx, innovatsiya.

Аннотация

Iqtisodiyot raqobatbardoshligi barcha bo'g'inlari (makrodarajada ) bir-biri bilan bog'liq . Ulardan birining rivojlanmaganligi boshqalariga salbiy ta'sir ko'rsatadi. Adolatli raqobat shart-sharoitlarining mavjud emasligi va rivojlanmagan tovarlar bozori innovatsion mahsulotga bo'lgan barqaror talabni va ishlab chiqarilayotgan mahsulot sifatini oshirishga rag'batlarni ta'minlamaydi hamda milliy innovatsion tizimlar va infratuzilmalar, ilmiy-texnik ishlanmalarning tijoratlashmaganligi ularni pirovard iste'molchiga etib borishiga imkon bermaydi. Ushbu maqolada xizmat ko‘rsatish sohasi rivojlanishining ijtimoiy-iqtisodiy ahamiyati, mazmuni va mohiyati, sohada amalga oshirilayotgan tarkibiy o‘zgarishlar, xizmatlarning tasnifiy belgilari bo‘yicha turlari va tavsifi hamda xizmatlar sohasini samarali rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari va tamoyillari tadqiq qilingan.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoyishi, 28.12.2017 yildagi F-5155-son https://lex.uz/uz/docs/-3479164

Ураков Ж.Р. Хизмат кўрсатиш корхоналари фаолиятлари самарадорлигини оширишнинг ташкилий-иқтисодий механизми (Самарқанд вилояти мисолида) // Иқт. фан. номз. … дисс. – Тошкент: СамИСИ. 2011. 15-16 б.

Одегов Ю.Г., Абдурахманов К.X., Котова Л.Р. Оценка эффективности работы с персоналом: методологический подход: Учебно-практическое пособие. – Москва: Издательство «Альфа- Пресс», 2011. – 752 с.

Парамонова Т.Н. Конкурентоспособность предприятия розничной торговли: учебное пособие. М.: КНОРУС. 2016. 120 с.

Мариншоев М.М. Методические основы оценки показателей услуг розничной торговли. // Синергия. 2017. № 5. С. 33-40.

Сергеев А.А. Экономические основы бизнес-планирования. - М.: ООО “Издательство юнити-ДАНА”, 1999. С. 6

Опубликован

2024-07-26

Как цитировать

XIZMAT KO’RSATISH KORXONALARI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISH OMILLARI VA YO’NALISHLARI. (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(06), 187-194. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss06/402