КОРХОНАЛАР БОШҚАРУВИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАНИШНИНГ ЕВРОПА ИТТИФОҚИ МАМЛАКАТЛАРИНИНГ КОНТИНЕНТАР ХУСУСИЯТЛАРИ

КОРХОНАЛАР БОШҚАРУВИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАНИШНИНГ ЕВРОПА ИТТИФОҚИ МАМЛАКАТЛАРИНИНГ КОНТИНЕНТАР ХУСУСИЯТЛАРИ

Авторы

  • Мараимова Умида АДУ доценти, и.ф.н

Ключевые слова:

бошқаруви, менежмент, корхона бошқаруви, маркетинг, бозор, бозор сегменти, истеъмолчи, инновация, инновацион менежмент, инновацион маркетинг

Аннотация

Мақолада Европа Иттифоқи мамлакатлари корхоналари бошқарувида маркетинг дастурларидан фойдаланиш усуллари таҳлил этилган, унинг ўзига хос хусусиятлари аниқланган, ҳозирги ривожланиш ҳолати баҳоланган.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М. Мирзиёевнинг Ўзбекистон қурувчиларига байрам табриги. 13.08.2023 й. https://president.uz/uz/lists/view/6552

Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, № 6. P. 61-78

Galbreith R. Jay, Lawler, Edward E and associates. Organizing for the Future. San-Francisco, 1993, 310 p.

Минцберг Г. Структура в кулаке. Создание эффективной организации. / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПБ.: Питер, 2004. – 512 с.

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Учебник. – М.: Эксмо, 2008. – с. 50-54

Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг. Менеджмент. 14-е издание. – СПБ.: 2015. – 147 с.

Тонкости европейского маркетинга: как продвигать продукт за рубежом. [Электронный ресурс]. URL: https://rb.ru/opinion/chto-predstavlyaet-iz-sebya-evropejskij-marketing/

Маркетинговые и PR-модели: RACE, 4 P и 4 C, PESO, лестница Ханта, RFM, AIDA, SOSTAC, hadi-циклы. [Электронный ресурс]. URL: https://roistat.com/rublog/marketingovie-modeli/

Опубликован

2024-06-07

Как цитировать

КОРХОНАЛАР БОШҚАРУВИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАНИШНИНГ ЕВРОПА ИТТИФОҚИ МАМЛАКАТЛАРИНИНГ КОНТИНЕНТАР ХУСУСИЯТЛАРИ. (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(Maxsus son), 124-130. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_issMaxsus son/291