BANK XIZMATLARI SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING NAZARIY VA USLUBIY ASOSLARI

BANK XIZMATLARI SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING NAZARIY VA USLUBIY ASOSLARI

Авторы

  • Dushamov Maxmudjon Maksudbekovich Xorazm Ma’mun akademiyasi erkin tadqiqotchisi

Ключевые слова:

bank xizmatlari, mijoz, marketing, bozor, bozor turlari, mobil banking, moliya, loyiha.

Аннотация

Ushbu maqolada bank xizmatlari va ularning o‘ziga xos xususiyatlari to‘g’risida mulohaza yuritiladi. Bank marketingi tarkibidagi xizmatlarning nazariyasi va amaliyoti tijorat banklari misolida tahlilga tortiladi. Shuningdek, bankning B2C, B2B, B2G modellari bozoridagi o‘rni masalasiga e’tibor beriladi. Respublikamizda faoliyat yuritayotgan banklardagi xizmat turlari keltiriladi. Mobil banking tushunchasi va uning bank taraqqiyotidagi o‘rni atroflicha muhokama etiladi. Mijoz va bank o‘rtasidagi hamkorlikda xizmatlarning o‘rniga e’tibor qaratiladi. O‘z navbatida maqolada tahlillarning natijalari ko‘rsatiladi. O‘rganishlar asosida maqolaning xulosa qismida ayrim takliflarni keltiradi.

Библиографические ссылки

Mirziyoyev Sh. Banklarning investitsiyaviy faolligini oshirish bo‘yicha vazifalar belgilandi. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyev 25 oktabr kuni bank tizimini isloh qilish va banklarning investitsiyaviy faolligini oshirish borasidagi ustuvor vazifalarga bag‘ishlangan yig‘ilishdagi maʼruzasi. https://president.uz/uz/lists/view/2961

2017 — 2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar strategiyasi.T; 2017-yil 7-fevral. https://lex.uz/acts/3107036

2020 — 2025-yillarga mo‘ljallangan O‘zbekiston Respublikasining bank tizimini isloh qilish strategiyasi to‘g‘risida to‘g‘risidagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PF-5992-son Farmoni https://lex.uz/docs/4811025#4813068

Soliyev A., Usmanov A. Marketing. O‘quv qo‘llanma. Toshkent. 1997.B.168.

Abdullayev I.S.Marketing.Darslik. Toshkent. 2020. B.328.

Kotler F. Osnovы marketinga. Moskva. Sankt-peterburg. Kiyev. 2007. Perevod s angliyskogo izdatelstva "Progress" S. 647.

Bakun T.V., Obuxovskaya I.F. Sovremennыe tendensii bankovskogo marketinga: teoriya i praktika // Vestnik Omskogo universiteta. Ser. «Ekonomika». 2014. № 2. S. 34–40.

Dubinin M.V. Bankovskiye texnologii: suщnost, istoriya razvitiya i perspektivы // Finansы i kredit. №34 (274), 2007. – 58 s

Belonojkina Ye.A. Analiz primeneniya instrumentov marketinga na sovremennom etape razvitiya rыnka bankovskix uslug: zarubejnыy opыt i Rossiyskaya praktika// Finansovaya analitika: problemы i resheniya. 2015. 2-11

Nikolayeva T.P. Bankovskiy marketing. M.: Izd. sentr YEAOI, 2009. 224 s.

Boyjigitov S.K. Xizmatlar marketingining shakllanish tarixi, mohiyati va bugungi kundagi.// “Ekonomika i sotsium”. №6(109)-2 2023.

Kokin A. S., Galin T. F. Bankovskiy finansovыy marketing // Vestn. Nijegorod. un-ta im. N.I. Lobachevskogo. – 2011. – № 1. –S. 270–273.

http://cbu.uz/oz/payment-systems/remote-banking-services/

Опубликован

2024-04-28

Как цитировать

BANK XIZMATLARI SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING NAZARIY VA USLUBIY ASOSLARI. (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(03), 366-372. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss03/170