KICHIK BIZNES VA TADBIRKORLIKDA MARKETINGNI QO‘LLASH TENDENSIYALARI
Ключевые слова:
biznes, tadbirkorlik, kichik biznes, xususiy tadbirkorlik, marketing, marketing strategiyasi, marketing faoliyati, marketing rejasi, innovasion marketingАннотация
Maqolada kichik biznes korxonalarida marketing faoliyatini tashkil etish masalalari o‘rganilib, uni marketing nuqtai-nazaridan rivojlantirish tendensiyalari o‘z ifodasini topgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining 2012 yil 2 maydagi “Tadbirkorlik faoliyati erkinligining kafolatlari to‘g‘risida”gi qonuni.
Soliyev A, Usmanov A “Marketing” Toshkent-1997
Umarov O.O., Eshmirzayev F.I. Kichik biznes va tadbirkorlik sub’yektlarida marketing faoliyatini tashkil etish.
Ergashxodjayev Sh.D. Innovasion marketing. -T.: 2014.
Загрузки
Опубликован
2024-04-20
Выпуск
Раздел
Articles
Лицензия
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
KICHIK BIZNES VA TADBIRKORLIKDA MARKETINGNI QO‘LLASH TENDENSIYALARI . (2024). Научный журнал актуарных финансов и бухгалтерского учета, 4(03), 44-50. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss03/132