OLIY TA’LIM MUASSASALARINING RAQOBATBARDOSHLIGINI BOSHQARISH YO‘NALISHLARI
Ключевые слова:
oliy ta’lim muassasalari, raqobatbardoshlik, strategik boshqaruv, innovatsion rivojlanish, moliyaviy barqarorlik, hamkorlik va strategik sheriklik, marketing va talabalarni jalb qilish, bilimlar iqtisodiyotiАннотация
Maqolada oliy ta’lim muassasalarining raqobatbardoshligini boshqarishning asosiy yo‘nalishlari tahlil qilinadi. Adabiyotlar va tadqiqotlar asosida strategik boshqaruv, innovatsion rivojlanish, moliyaviy va resurslarni ta’minlash, bilim iqtisodiyoti sharoitida hamkorlik strategiyalari, raqobatbardoshlik barqarorligini ta’minlash, marketing va talabalarni jalb qilish, shuningdek, strategik sheriklik va hamkorlikning ahamiyati aniqlangan.
Библиографические ссылки
Пащенко Н.И. Конкурентоспособность вузов и стратегии их деятельности в условиях региональной конкуренции: Дис. … канд. экон. наук. Уфа, 1999. 191 с.
Закирова Д.Ф. Стратегическое управление потенциалом как фактор обеспечения конкурентоспособности высшего учебного заведения в условиях рыночной экономики // Вестник ТИСБИ. 2005. № 3.
Клейнер Г. Микроэкономика знаний и мифы современной теории // Высшее образование в России. 2006. № 9. С. 32–37.
Горшкова Л.А. Анализ конкурентоустойчивости субъекта хозяйствования // Аудит и финансовый анализ. 2003. № 3.
Печеркина Е.В. Классификация факторов конкурентоустойчивости предприятия // Вестник ОГУ. 2005. № 8. С. 89–95.
Smith, J., & Brown, L. Strategic Partnerships in Higher Education, London: Routledge, 2019.
Kleiner, G.B. Knowledge Economy and University Competition, Berlin: Springer, 2010.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.