TURIZM TARMOGʼINING TAHLILIY OMILLARI VA UNI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYASI

TURIZM TARMOGʼINING TAHLILIY OMILLARI VA UNI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYASI

Authors

  • Islamova Risolat Abdullayevna Navoiy davlat konchilik va texnologiyalar universiteti “Mintaqaviy va korporativ strategiya” kafedrasi o‘qituvchisi Iqtisodiyot fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

Keywords:

turizm, raqamli muhit, tendentsiyalar, turizm sanoati, diffuziya, ijtimoiy media, iste'molchi tushunchasi, marketing strategiyalari.

Abstract

Ushbu maqola turizm industriyasida mijozlarni jalb qilish va ushlab turish uchun foydalaniladigan tendentsiyalar va strategiyalarni ko'rsatadigan elementlardan foydalangan holda turizm tarmog'ini kengaytiruvchi va samarali qiladigan omillarni baholashga qaratilgan. Raqamli muhit, turizm xizmatlari iste'molchilarining ijtimoiy-madaniy xususiyatlari va mintaqaviy xususiyatlarning marketing kampaniyalarining muvaffaqiyatiga ta'siriga e'tibor qaratiladi.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PF-60-son “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktyabrdagi PF-6079-son “Raqamli O‘zbekiston – 2030 strategiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 9-fevraldagi PF-6165-son “O‘zbekiston Respublikasida ichki va ziyorat turizmini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 5-yanvardagi PF-5611-son “O‘zbekiston Respublikasida turizmni jadal rivojlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 26-apreldagi PQ-135-son “Respublikaning turizm salohiyatini jadal rivojlantirish to‘g‘risida”gi qarori.

Емелин, С.В. (2022). Факторы, влияющие на успех маркетинговой деятельности в туризме. Москва: Инфинити.

Любавина, Н.Л. (2021). Организация деятельности туристических фирм. Москва: Академия.

Сотсков, В.В. (2020). Формирование и развитие туристских проектов. Москва: Юрайт.

Циплакова, Е.М. (2021). Анализ факторов внутренней и внешней среды туристического агентства. Москва: ИПР-Медиа.

Downloads

Published

2024-11-14

How to Cite

TURIZM TARMOGʼINING TAHLILIY OMILLARI VA UNI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYASI. (2024). Scientific Journal of Actuarial Finance and Accounting, 4(10), 174-180. https://doi.org/10.55439/AFA/vol4_iss10/634