XORAZM VILOYATINING IJOBIY TURISTIK IMIJINI YARATISHNING RAQAMLI MARKETING STRATEGIYALARI
Keywords:
Imij, turistik imij, imij-brend, raqamli marketing, kreativ marketing, marketing strategiyalari, brend identifikatsiyasi, marketing kommunikatsiyalariAbstract
Ushbu maqolada Xorazm viloyatining ijobiy turistik imijini yaratishning raqamli marketing strategiyalari bo’yicha bilimlar darajasi o’rganilgan, shuningdek, mavjud tadqiqotlar tahlili asosida rivojlantirish imkoniyatlari aniqlangan.
References
Ибрагимхалилова Т. В. Маркетинг территорий в системе социално экономического развития территориалных образований: дис.... д-ра экон. наук: 08.00. 05 //ГОУ ВПО «Донецкий нацционалный университет».− Донецк. – 2018.
Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. Санкт-Петербург, Питер, 2006. 416 с. [Панкрукҳин А.П. Маркетинг территориу [Территорй Маркетинг]. Ст. Петерс-бург, Питер Публ., 2006. 416 п.]
Andraz JM, Norte NM, Gonçalves HS (2015) Effects of tourism on regional asymmetries: empirical evidence for Portugal. Tourism Management 50: 257–267.
Calero C., Turner L. W. Regional economic development and tourism: A literature review to highlight future directions for regional tourism research //Tourism Economics. – 2020. – T. 26. – №. 1. – p. 3-26.
Charlesworth, A. Absolute Essentials of Digital Marketing/A. Charlesworth.-New York: Routledge, 2020. – 101 p.